2009-05-05
 11:30:59

Sho-bree mannen schallas

Slående, jag irreterar mig så otroligt mycket på dessa människor som är helt från sverige, kan svenska jätte bra men ändå envisas med att säga mannen, wallah och en mycket mer annat skit.

- De invandrare som pratar med lite invandrar-svenska rår ju inte för det, eller?
en del iaf utifrån vad  jag faktist vet.
Det är okej, men varför försöka låta likadant om man är född i sverige? för att passa in?
Jag vettefan, bäst att fråga någon som pratar på det sättet, se hur den personen blir förolämpad.
-aj, resultat:  En käftsmäll, kanske inte så smart ändå, tanken att fråga får stanna kvar och inte trilla ut ur munnen.

Nej, jag är inte rasist, (har massvis med utländska vänner) men jag fattar fortfarande inte varför, varför, varför tycker vissa hobby-turkar (svenskar wannabe invandrare) att det låter "finare" med att använda språket felaktigt rent gramatiskt,  sätta in en del annat strunt som tydligen betyder något.
Vad jag tycker om när jag hör hobby-turkar är bara att det låter så fruktansvärt bedrövligt, tänker varje gång: varför?
Nej, jag svävar iväg alledes förmycket, luddigt kanske men får ta detta vidare någon annan dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: