2010-02-20
 19:21:39

I sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra.



Snart måndag, snart praktik, snart har jag inte tid att bekymmra mig för problem som alltid dyker upp här i livet.
Anyway igår hade mina tusen polare här hemma och chillkrökade, var sjukt jobbigt så åkte iväg med Kalle och grabbarna grus och sladda ute på gatorna, grymt kul när det var tusen år sen sist jag hängde med dom, riktigt med nostalgi.
Kvällen avslutades när Martin skulle iväg och jobba och ploga på gatorna, åkte hemmåt med kalle och spanade in när folket var på lyset här hemma, ganska kul.
Snackade gamla minnen med Kalle från 00-04.30 sjukt och skulle lätt kunna snacka mycket mer men kalle skulle jobba senare samma dag så vart dags för pojken att åka hem och sova.



Kommer förmodligen göras om oftare numera, nu när jag är singel så vet dom att det är lunch, mina pojkar är ju såna som inte pallar när mina dåvarande killar blir svartsjuka för jag umgås med pojkgänget.
Förstår faktist att de backar när jag skaffar pojkvän, eftersom hittills har pojkarna varit svartsjuka som fan.

Annars ikväll så är det bästis robert och jag som ska kolla Avatar 3D, ska bli askul. jag och robert är bäst, kompisar i 12år är asnice, han är nog den enda som jag fortfarande har umgåtts med sen vi var små.
















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: