2010-02-11
 01:30:08

Välkommen in i värmen



 

Uppsalas vardag skitsnack, det du inte vet om dig själv, vet alla andra ändå.

Som sagt, goda nyheter sprids fort, dåliga sprids ännu snabbare.

 

 

 

 

Nejdå, jag hoppas folk har bättre för sig än bara diskutera andra människor, bara onödigt.

föresten, tar itu med dethär igen, nytt år nu ju och även nya möjligheter, saknar bloggandet faktist, ni vet? skriva för ens egen skull, skriva för att få ut saker och ting, tankar ja vad som helst som man inte känner för att berätta för någon typ, ganska skumt men jag får ut en hel del genom text och musik faktist, en sån människa är jag.

Mina förändringar inför 2010 skulle man kunna säga var:

  • Möblera om rummet

  • klippa av håret
  • färga röd/brunt + spara ut naturliga hårfärgen.
  • inte umgås med samma människor dag ut och dag in
  • träna träna träna, sattsa järnet till uttagningen inför JSM 2011.
  • Lita på magkänslan (villket har varit tur i efterhand i olika situationer)

 

bjuder på en bild till och med sen.



Lite onödigt snack ifrån mig, glömde nämnligen bort det viktiga jag skulle komma fram till, vi överlever.
pusshejs. ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: