2009-05-12
 23:50:26

Paintskills

Jag diggar mina otroliga paintskills, det var väldigt svårt ska ni veta, hur som haver jag kan inte hjälpa det men ni får stå ut med det.
-Jag älskar min perfekte pojkvän, verkligen kärlek vid första ögonkastet, allt stämmde överens och ingen är nog mer nöjd än vad jag är, enligt min mening.




Hur som helst, sitter här på madrass i vardagsrummet, molle i sin hundsäng brevid mig då, han har dock fortfarande ont och sover mest.
Fick värktabletter av vetrinären idag eftersom han har blivit lite mer svullen än normalt, vilket ökar risken för infektion.
Imorgon åker mamma till vet med molle för att kolla upp saken med dem, förmodligen kommer vi få med oss antibiotika hem för att förhindra infektion då.

Det var lite lägeskontroll för molle, kommer bli mycket snack om honom de närmaste tio dagarna, hold on.
Mikk var seg i morse som missade bussen, resultatet av det liknade jag mer och mer en soffliggare, det växlade över till en stressad 3-barns mamma.
(nu har jag inga barn heller, tolka inte fel nu. Man såg väl när
mamma vart stressad med tre små flickor)

NU SPRÄCKER JAG MYTEN:
"flickor är lungnare än pojkar"
- Till viss del är det sant, men inte till 100% förfasen, vi flickor kan vi med, men med stil

Åter till ämnet, mikk kom och jag slöade, ville inte åka iväg från min bebis molle (han är en hund). Han var trotts allt i goda händer.
Rammlade iväg genom dörren, vidare på två bussar i 60 minuter sammanlagt. slutligen comenius gruppen, var snack om lite ditten och datten för när vi åker till portugal i fem dagar.
(och ja, vi betalar inte ett skvatt... det bjuder kommunen på (?)

// lite smått och gott från "tjattertanten" Maria =)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: