2009-05-11
 15:30:25

Molle med 0 Bolle

R.I.p mOLLE
Närå, han är inte död, men det kändes som det när vi var där hos vetrinären idag.
- Molle är nu/kommer bli molle med 0 boll, anyways för att komma fram till saken...

Var mer när molle fick i sig lungnande, dvs han sover och inte märker omvärlden eftersom han kastreras idag.
Hur som helst när de är "sövda" får de oregelbunden andning, precis som med människor.
De andas lungnare, sedan "håller de andan"  efter det andas de igen de andningarna de inte har andats.

jag fick panik, särskilt efter vad som nyligen hände här i uppsala, visserligen annan vetrinär, men ändå blir man lite skrajsen eftersom sitt djur är det finaste man har.
 För mig är det så, enligt mig är molle som mitt barn, men ett djur.

Tårarna kom som en ren reflex eftersom han såg ut att vara död, vilket han inte är tur nog.




Mammas bebis, ögonsten, bästa vän, livskamrat, mitt allt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: