2009-05-22
 11:09:28

I'm your next idol!

Mikk och Jimmy kom förbi här en sväng igårnatt, trevligt, lillasyster hade 4 vänner med så vart lite smålivat, såklart vem kunde inte gissa det?
Min dag blir till att gå ut med molle, sedan iväg till sunnersta, äta ska jag göra med för den delen. 
(som den sanna tjockisen man är haha)

Plugg,plugg,plugg, glömde jag säga att dagen kommer bli mycket pluggande?
Anyway, för det ska jag.
Sedan ska jag ringa till  familjen som sålde molle, skicka bilder och höra om när valpträffen skulle bli. Spännande.

jaja (som betyder haha eller lol på spanska) dags att röra på sig, hörs pussgurkor!

//maria =)


Kan till och med bjuda på en bild som togs för 2 år sedan.
 Bilen hittades i sunnersta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: