2009-06-11
 01:02:52

She used to love herself!

Okej om jag ens höll mina löften., aningens seg men det är bättre än inget right?
(jag får ta mig i kragen och lägga in portugal bilderna imorgon, hade tänkt göra det nu men det vart så mycket text hehe)
Imorgon är det  Torsdag, dvs jag åker till spanien om 1 dag 13 h och 58 minuter. Skolavslutning samma dag, fredag blir en stressig dag och jag som inte ens har packat? Imorgon är det något som jag verkligen måste.
Komm och tänka på idag att jag saknar min gamla stil, det var mer bekvämt så, efter sommaren blir det en liten ändring.

Jag ska:
  •  Byta till min gamla stil om man säger så.
  • Ändra designen här på sidan när jag kommit hem efter spanien.
  • Fixa pengar på något sätt
  • Prova gelé förlängning.
  • Fortsätta vara mitt gamla jag men med mitt gamla utseende jag hade, vara som förr fast mer mogen.

Så som jag ser det så har trotts allt detta år utan riktig skola varit otroligt skönt, + jag har inte brytt mig om utseende alls, innan kunde jag inte ens gå till mataffären utan att vara fixad, känner någon igen sig?
Hur som helst så har jag endast fokuserat på de 20% skola tiden har bestått av.


Och i höst blir det gymnasiet, jag fixade mitt G i matte i historia blir det Vg eller g, ingen aning. Engelska ligger antingen på vg eller precis under, som förra under, inte kul.

DÅ (vänster)  Och NU (höger och osminkad)


Syns det att båda bilderna är jag eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: