2009-06-30
 15:38:53

plastlånglina & hund = köttsår

God morgon, god morgon.

Inte för att det är morgon nu utan snarare eftermiddag, för övrigt har mitt äckliga kött-sår äntligen gjort en liten skorpa över, typ.
Ser ut som om jag skulle cuttat mig själv buhu. nejmen hur som helst så hände det när hunden skulle till något och jag fastnade i plastrepet.
Ont som satan gör det, mamma gick förbi ortopeden igår och hämtade ut lite smått och gått förband till såret tur nog.
i love my mom bortsett från att hon vill jag ska ta massa alvedon mot det onda, enligt mig är det inte så illa.
Var mycket värre när jag bröt foten.
Här är mitt snygga sår, fatta ett rep gjorde dedär.


ska ta och färga håret, kommer med före- efterbilder senare, promise.


Arne

Nu finns även min blogg som fangroup på facebook:P



sök bara artinsliv.blogg.se :D



PUBLICERAT: 2009-07-01, 14:12:49 | URL: http://artinsliv.blogg.se/
Mirka

Aj fyfan! Oo



PUBLICERAT: 2009-07-02, 01:25:21 | URL: http://mirkas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: