2009-06-07
 23:04:36

I didnt die, wiho

Tar mig i kragen med att hålla er uppdaterade, haft fullt upp med ditten och datten. (läs mamma har brutit handen) Hur som helst så åkte jag iväg med "skolan" till portugal i fem dagar, för första gången grät jag när vi lyfte från stockholm. Ingen aning varför eftersom jag inte är flygrädd direkt heller för den delen. Min fina gissning är att det var för jag åkte ifrån min pojkvän, flera dagar innan sa jag det " jag vill inte åka iväg från honom". Just av den anledningen: jag kommer sakna honom för mycket, illa hur handikappad man kan bli av förhållanden, och jo vi kan vara ifrån varandra men denna gång var det flera mils avstånd. Nog om det, dagarna flöt på där nere, tjejbråk bland de övriga tjejerna, roande till en början tills man insåg hur otroligt löjliga de faktist var, tragiskt. Vi gjorde lite allt möjligt, åkte med den portugisisa klassen och kollade på delfiner (ej i fångensap), vi var och kollade hur deras skola såg ut, badade i poolen och i havet, shoppade, missar säkert något mer men det överlever ni. SLutligen när man återvänder till uppsala, träffar man älsklig, åker hem, ser mamma med en gipsad arm, ganska chockerande, kan ni tänka er det? Det var kort och gott om det, + ni hittar nog lite stavfel och det är inte mitt fel haha sitter på systers knepiga dator, tangentbordet är inte min favorit. hör av mig snart med mer info ;) höhö för nu ska jag sova gott som en gris, fast brun istället för skär



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: