2009-07-10
 19:33:27

yesterday you know.

Okej eftersom att jag faktist har lovat mikk att blogga mer och att sattsa på bloggen så ska jag ta och uppdatera lite här va? (eftersom min mobil behövs lämnas in på lagning så kan jag inte blogga på mobilen tyvär)


Vi klev upp världens tidigaste tid som man kan göra när man har sommarlov, altså runt 7, gick ut med molle och fick upp mikk ur sängen, yes är man bra eller?
Anyway köpte biljetter osv, tog fel tåg och fråga mig inte hur vi lyckades men vi hade bara sovit tre timmar okej?
Hur som helst snackar vi med tågmänniskorna och vi behöver inte betala ett skit från uppsala vidare till stockholm, så går det när man är ung och söt vetu.

Träffade C och "alfons" som vi kallade honom för, de fick vara våra små svansar en liten stund medans jag kikade in på handelsbanken och sedan blev det löshår, nästa gång ska jag testa de andra två affärerna som finns och se om de inte är bättre där, who knows?
Vidare till slussen och köpa fjortisbyxor (sss), och yes man följer väl strömmen?  faktist så tycker jag dom är fina och inget för att vilja passa in i sthlm eller något, de byxerna var ändå 2007.
snart blir det kryckor för min del så jag måste få ha ett par mjukisar som inte är försmå trotts allt.

Pojkarna och mikk började tröttna på mig när jag ville gå in i lite affärer, tro det eller ej, jag tröttnade jag med faktist. Och ännu en gång kom jag med en brilliant idé, vi ska äta, vi gick till något litet kebabbställe där alla köpte sin mat även grymt gott för info.


(gammal tågbild från i vintras, jag har ljust hår fortfarande)

Vidare drog vi till farsta där "alfons" bil stod och vi åkte ut till landet hos honom, hälsade på hans dobberman och även mamman, grymt trevlig.
De kollade på dont mess with zohan medans jag gjorde annat som att utforska loftsängen, stå i trappen, sova och sist men inte minst min speciallité.... Prata, inte så förvånande. De måste tyckt att det var rätt skönt medan jag sov en liten stund gissar jag på.

Till slut vart det dags, vi skulle åka hem, fick skjuts till centralen och där skildes vi åt från de två pojkarna.
Resultatet på tåget var en trött maria och en trött mikk, med andra ord det var tyst på tåget.

Nu ska jag fortsätta med mitt rum som syster lånade en månad, berättar mer sen..
/ maria ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: