2009-07-28
 18:30:20

pojkflikkan hissar/dissar





Gladiatorskorna/ sandalerna får en fet diss,
 både ser och är fula på.
Nejtack, inga ankfötter här inte!


Ljuger och tror på sina egna löngner tillslut.
Tragiskt men sant, vem gillar dom egentligen?




Fördommar hit och dit, cut the crap säger jag bara.
Lär känna människan innan ni uttalar er om personen.












Behöver jag ens säga varför?


Sommarlov och då ska man absolut ut och upptäcka världen,
 eller varför inte sverige?


elineklund

okej, var samma för mig. vart tvungen att sluta eftersom att jag har varit påväg att genomgå en knäoperation ett antal gånger. har även ett ovanligt lågt blodtryck som gör att jag väldigt ofta svimmar.

i mars 09, tävlade vi i dm där vi fick silver på båda programmen. vart tyvär inget sm för oss, eftersom att vi inte hade nog med pengar.

slutade dessvärre nån vecka efter det.



var ni duktiga? :)



PUBLICERAT: 2009-07-29, 10:31:35 | URL: http://elineklund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: