2009-07-16
 00:48:51

sorry, im not miss sunshine today



MItt huvud dunkar som om jag vet inte vad, vem ska jag utagera min irritation på?
HUr som helst så har jag spenderat mina dagar i storvreta och hjälpt andreas mamma med sitt nya hus, tapetsera och bygga upp möbler tillsammans med andreas baby.

Funderade här om dagen vart mina kläder har tagit vägen, när jag kom in i andreas rum behövde jag inte fundera längre, alla mina kläder var ju hos honom, då var det mysteriet löst.
Har det någongång blivit så för dig att du har mer kläder hemma hos pojk/flickvännen än hos dig själv tillslut?



Denna dag utvecklades inte så bra vilket har resulterats med en trasig laptop
(inga kommentarer, det var faktist inte mitt fel).


 Molle som befinner sig i tonåren gjorde dagen inte bättre när han beslutade sig att ligga på gräsmattan och inte göra något alls förutom av att njuta av att lyckas gå matte på nerverna, vilket annars brukar vara svårt.

Magen strulade, jag är nog tamigfasen alergisk mot något som finns i mat, laktos nej, gluten who knows?
Huvudvärken släppte som en bomb, jag gissar på att jag har druckigt alledes förlite, dock inte alkohol ;)



Så nej just nu är jag inte på solskenshumör, så ursäkta gott folk. Nu måste molle ut och kissa, hörs ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: