2009-07-12
 03:56:54

i tried to never let you down.

Känner benen i rumpan emot stolen, det gör ont.. dvs maria har suttit länge.
ingen skola på ett år, inte konstigt att man blir så "ositt-tränad" skämt å sido men nästan så man börjar undra om det inte kan stämma trots allt?

hur som helst, ska jag nog gå ifrån datorn. Jag får inte somna än, måste vänta till kl 5 först eftersom byrån är kvar i bilen, suck.
För´övrigt sover jag inte i min säng utan på min fina tusenkronorsmatta med täcke och kudde, mysigare än vad det låter.


Ska jag beskriva mig som bäst just nu skulle det vara tommhet, ingen hunger, näringsbrist, sömnbrist, besvikelse.

this is what i see, emptyness in me.
 This is what i feel, this is what is real.
I can't move back.
ANyway jag ska kolla tv eller nåt, uppsala är sämst för tillfället.
bay


sadia

sv: yes! det tycker jag att vi gör! nästa vecka kanske? juthika är i bangladesh, kommer vara där hela sommaren, men fredrika kan nog joina ;) snygg design btw. :)



PUBLICERAT: 2009-07-12, 10:56:24 | URL: http://sadia.blogg.se/
Olivia

Hej sötnöt!!

Det är bara bra, hur är det med dig? :) <3



PUBLICERAT: 2009-07-12, 14:28:50 | URL: http://goescrazy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: