2009-07-08
 16:16:10

Natten mot den 8:e

Gör ett försök åt er människor!

Igår åkte jag och molle hem till mikk, straxt därefter åkte vi vidare in till stan för att träffa hennes kompis (som dissade).
Vi tog en liten rundtur mitt i staden innan vi skulle hem, det hinner vi såklart eftersom vi trodde sista bussen gick 02.30 hem men icke sa nicke det gjorde den inte.

Med andra ord, vi satt fast mitt inne i uppsala stad. Sedan får mikk sms av en annan kompis kompis som smsade att det bara var och komma till dem i eriksberg och att de hade fest.
VArför inte tänkte vi och gick dit, otroligt nog tyckte alla om oss (speciellt tjejerna) men förutom killen som hade självaste festen.
Han som hade festen var en sådan människa som bor i "ghettot" i en lägenhet men ändå envisas med att folk ska tro att han är rik, jag menar come on det är bara kolla vart han bor som man ser att han inte har pengar. stackars pojke säger jag bara. Ännu roligare var det till och med när han ljög om sin ålder, han sa att han var född 92 men han var egentligen 93:a fick vi veta av tjejerna lite senare på natten.

Anyway, han som hade festen fick inte den uppmärksamhet han ville ha eftersom att jag och mikk tog all uppmärksamhet från honom. Han vart sur som fasen och kastade ut oss, inga problem att gå för våran del. Vi gick två meter från trappen då han öppnar dörren igen och ber oss komma in igen.
Precis när vi kommer innanför dörren säger han att sina vita converse skor är borta och ger oss en anklagande blick.
Jag får spader och börjar smått skrika, tjejerna kommer och undrar vad det är och när de får veta vad han anklagar oss för blir även dom arga.

Hur som helst så kommer en annan kille och säger "ahmen du ludde har nog tagit dina skor eftersom hans skor är här"
killen som har festen blir ägd och säger jaha då kan ni gå då.

Jävla idiot säger jag bara, fattiga jävel som tror att han är något för den delen med, jag spyr på såna människor.
Efter det gick vi in till stan igen och väntar 2.5h på att bussarna hem ska börja gå. Möter en klasskompis lillebror och stör honom en stund, ingen av oss tre hade sovit så det vart aningens hysteriskt.


Det var det, så nu vet ni puss
/maria (kommer eventuellt litet videoklipp senare)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: