2009-07-31
 14:30:49

Bärhjälp, stark, vig och snygg.



God eftermiddag mina söta läsare höhö.

vaknade för ungefär en timme sen, ut med hunden och nu ligger han och sover för övrigt.
Hur som helst fick min kära fader för sig att han skulle köpa en grill, en stor grill med andra ord.
typiskt pappor, dont you think?

Jag - pappa, du har tur som har mig, jag kan ju bära tunga saker.
pappa- jo.. det är därför jag tänkte vi köper denhär grillen nu.
jag - jaha...

när vi skulle lassa in grejerna i bilen.

jag- ahmen, vi måste gå runt, jag kan ju inte klättra över denhär? (vangnen där allt låg på)
pappa- klart du kan, du är ju vig.
jag- jo iofs.


Jag måste ju vara den perfekta bärhjälpen med andra ord.
tänk er min firma
"marias bärhjälp, stark, vig och snygg på köpet. "
love it.




Jag som har muskler tyckte till och med att det var tungt haha.
Bild på när den är uppe kommer sen.

hörs sålänge ♥


Yodit- the Queen of being a drama queen.

i stockholm, farsta ;)

själv då?



PUBLICERAT: 2009-07-31, 17:23:37 | URL: http://yoditgirmay.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: