2009-07-15
 20:38:48

Klart Del 1

Faktum är att jag har en söt anonym (ovanligt?) som faktist påminner om en gammal men inte så kär vän, hoppas verkligen att jag inte har rätt att det är någon jag känner.

hur som helst så ska jag visa bild på mitt hår och mitt aningens fixade rum, samt spanienbilderna och något mer, jag får fuska och kolla vad det var.

1.  hur ser ditt hår ser ut efter att du färgat det?
2. hur ditt rum ser ut nu när du har fixat det?
- kommer väl  ikväll eller imorgon, när jag tagit kort hur som helst
3. varför bodde din syster i ditt rum?
4.  bilderna från spanien.-
kommer antingen ikväll eller imorgon, annars innom en avlägsen framtid.
5. vilket gymnasium ska du börja i?

 
sådär, inte någon större skillnad men i verkligheten är det aningens ljusare.


3. Eftersom att mina föräldrar är skilda men bor på samma gata så har de bestämt att jag bor hos pappa och mina andra två syskon hemma hos mamma. Senaste halvåret så har vi alla tre syskon bytt rum med varandra i en period, dvs jag tog syrrans rum hos mamma och hon tog mitt hos pappa.
De bor så nära varandra att det bara skulle vara onödigt att ha ett rum var hos båda då de och vi tyckte att det är bättre att ha sina grejer på ett ställe.  Så där har ni förklaringen till att min yngre syster har haft mitt rum ett tag.

5. Nu till hösten ska jag börja på barn och fritid, inte helt säker om jag byter till sam-sam eller sam-ekonomi när skolan satt igång. vi får se hur det blir med det helt enkelt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: