2009-07-29
 13:29:15

to much hightec for me?

God morgon god morgon!

Jag vaknar tidigare numera men går och lägger mig senare på natten, skumt.
Hur som helst att ni inte fått mer uppdatering igår är pga jag köpte en stationär sattsardator, det är inte lätt då om jag inte skulle haft min hightec fader.

Hur som helst så hade leverantören som byggde ihop den missat bildkortet som ska sitta tillsammans med moderkortet. Dvs jag fick inte igång datorjäveln, så kunde inte nöta mina spel ändå :/

Här har ni den onda datorn... wihuw som om man bryr sig vilken dator man köpt?
På återseende ♥


elineklund

gud, det lät bra! :)

hur länge hade du gått cheerleading?=)



PUBLICERAT: 2009-07-29, 17:30:09 | URL: http://elineklund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: