2009-07-11
 23:19:32

this goodbye is not forever.

Hejsan mina söta läsare!

Nu är klockan 01:23, har precis kommit in med hunden igen. hur som helst eftersom att jag inte hittar min data-sladd och att det är sent så har jag inte sådär störst lust med att gå hem till mamma och hämta en annan sladd lixom så jag tar och lägger in bilderna i detta inlägg imorgon, okey?

Lev med det, mohahah im in charge now! hur som helst gick jag in i mitt rum här hemma hos pappa, min lillasyster har ju haft det en månad.
för att komma fram till saken.... så när jag gick in, fattade jag inte ens att det var mitt rum eftersom allt var helt nerdraget av hennes kläder osv, aldrig sett något stökigare om jag ska vara ¨ärlig. Jag som hade köpt lite nytt till rummet att inreda med så ser man detta, det bådar inte gott.


SÅhär såg det ut efter att syster bott i mitt rum. tyvär har jag ingen efterbild just nu men förr eller senare kommer ni få se (köpte ju in nya möbler)


 


Nu förstår ni nog varför jag fick damp.




Ringde mamma medans jag kokade över av ilska och förklarade hur det såg ut och även någon enstaka av mina grejer som gick sönder under hennes visstelse, kom överens om att hon ska få nån form utav utegångsförbud. Får se hur det blir med det.

Därefter inser jag att något hänt med min tv och jag inte kan titta på den, yeah livet leker när allt inte är som man vill.. not.
Tyckte lite synd om mig själv eftersom att jag städade upp all skit som fanns inne på mitt fina rum.

Nu ser det fint ut, nästan precis som jag vill ha det, ska köpa en ny säng och ställa in en byrå, den är jag nöjd för stunden.

Detta var lite nattbloggning (som kommer publiceras imorgon, great)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: