2009-07-12
 19:18:24

somewhere over the rainbow



Hejsan bloggen.


SItter på pappas kontor här hemma och lyssnar på musik som lilljonas spelar upp, samtidigt som han och minna förför små kåta pojkar haha.
Nejmen håller på och fixar i mitt rum, ska rensa ut på lite grejer, orkar inte ha saker som ändå bara skräpar.

För  övrigt bör vi här i uppsala tacka  "vädergudarna" det rengnar ju faktist, vad betyder det? dam dam daaam INGA MYGGOR hurray, är vi glada eller? Jag är det, nu kan jag gå ut med hunden länge utan att dö av niomiljoner myggor.



Ska beställa klipptid, hos creativ zone, dom är sjukt duktiga så nu jäklar.
det var lite uppdatering härifrån.
Puss ♥




Anonym

1. jag vill se hur det hår ser ut efter att du färgat det.

2. jag vill se hur ditt rum ser ut nu när du har fixat det.

3. varför bodde din syster i ditt rum?

4. jag vill se bilderna från spanien.

5. vilket gymnasium ska du börja i?



haha du måste svara på alla frågor och lägga upp bilder! ^^ good luck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: