2009-07-11
 15:07:10

sleeping beauty

godmorgon eller ska jag säga god eftermiddag? hur som helst vaknade jag ungefär nyss.
Ska åka till gamla huset och hämta en byrå som jag hade tänkt att ta in i mitt rum, sedan ska det bara köpas en ny säng och spegel så blir det susen.
 (är spegelsberoende med tanke på mitt förra rum bestod av en spegelvägg och två spegelgarderobsdörrar, sedan kom det en vägg med fönster och altandörr, den sista väggen var dörren ut från rummet. höhö)

Ska eventuellt till storvreta, får se hur det blir, känns inte sådär jättespännande eftersom jag vet en person som blir irreterad på just mig för om jag skulle komma. orkar inte ha folk som är tjuriga för att de skiljer sig, jag har trotts allt inte gjort deras liv något. Suck, jag irreterar mig på nästan allt idag.
och tjata lite på mikk (mirkas.blogg.se) klicka där. ..
SKa ta och vandra över till mamma, men vi hörs ♥



(klicka för större bild)
från skolavslutningen i nian, hittar ni mig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: