2009-07-28
 13:58:16

ska jag bli förvånad eller?

Godmorgon (god middag) allesammans!


Vaknade nyss, otippat eller? inte direkt va. Vaknade av älskling som ringde och ville ha bilderna från nu när vi var borta, såklart fick han dem efter 20 min då jag äntligen var uppe vid datorn.
Skickat och klart, ut med hunden nästa snart då.

För övrigt hoppas jag att jag på något sätt kan flytta hemmifrån, jag måste fixa jobb aaaah.. helt omöjligt här i uppsala nämnligen.
Är så less på den såkallade fadern, jag vill flytta och sen kunna sattsa rejält på gymnasiet. Ingen som förstör skriker varje dag utan bara få vara jag molle pojkvän och skolan, det skulle vara underbart.

Jaja, ska väl ta och gå och köpa mat,  det finns inget här hemma, jävla idiot som tror att jag tänker äta skräpmat varje dag. (det är det som finns i frysen, bara massa onyttigt)

Hörs ♥


elineklund

härligt att höra! själv är det bara bra :)

jag gick i cheerleadinglaget vid namn bluestars, och tävlade för jr. vi har dock seniorlag också.

vi tävlade i både cheerleading och dans:)

slutade tyvär i våras eftersom att det blev för mycket, men jag har tänkt börja om senare :)



PUBLICERAT: 2009-07-28, 15:06:12 | URL: http://elineklund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: