2009-07-20
 04:42:46

Nattbloggning.

whihi, bara älskar att provocera mikk till lite söta små suriga sms, nejdå hon är bara så otroligt seg såhär på natten.
Lät ungefär såhär
skriver om nått onödigt sen svarar hon inte på lååång tid och jag skrickar 8 spam sms med texten
 i sover du?
- mikk JA DET RÄCKEr DITT ASS! haha damp.
Yes mikk fick damp, haha kan bara älska dendär bruden altså, så go hon är helt rakt igenom.

Anyway ska ut med hunden, rasmi tvingar mig, haha nejmen ska bli najs och se hur hans vovve är numera.
+ molle behöver springa av sig lite, imorn blir det bil hela dagen, yai.
Så nu Drar jag ut med molle mohahha.

jaja, laddar upp ett videoklipp på min kära vove, för någon månad sen, dålig kvalité, klaga inte :D



over and out ♥


Mirka

haha jag får ryck för du spammar efter 10 minuterb ara ;D



PUBLICERAT: 2009-07-20, 18:49:19 | URL: http://mirkas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: