2009-07-19
 00:24:38

My "old" bff


Oh, fyndiga texten eller?



Hur som helst träffade jag min underbarase kompis frodo (läs fredrika). Höll oss uppdaterade om lite smått och gott.
med andra ord, skvaller haha iofs visste båda allt redan.
Tjockade på donken, för att få ett gulligt litet glas, hurray.

Bestämde oss för att fara vidare runt halv 11, hon hem och jag hem till min älsklingsplutt. Skämde ut mig i väntan på bussen då jag sa tja till någon jag trodde jag kände, men jag hade fel. Denne personen (invandraren) började snacka som fan och satt brevid mig hela bussresan hem till älskling (25min).


Det söta var att Andreas visste inte att jag skulle komma eftersom han trodde jag stannade hemma och vips var jag utanför hans hus.
Söt var han när han insåg att jag var där, hos honom.
Nu är och det är dags att sova, för min del iaf. 

Hörs ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: