2009-07-31
 22:45:19

Me myself and i <3

Godkväll sötnosar!


Har haft en mer eller mindre slappdag eftersom många är bortresta eller upptagna med flytt och liknande, jag gör min dag bäst iaf.
Min dag har gått åt till att:
  •  klicka hem de sista kläderna, kalaset gick på 3000 så jag kände mig nöjd.
  • Ute med hunden såklart, fixade och satte ut annons om en dagmatte till min prins medans jag är i skolan i höst.
  • Beställde hem lite grejer till hunden och även hundmat som levereras till dörren, bekvämt.
  • Fixa hem olika grejer till datorn som spotify och dylikt.
  • installerat webbcameran (och blev kär i mig själv)
  • Hjälpt mamma med att handla och säga vad jag tyckte om inredningsgrejer hon tänker köpa hem.  
Man är ju den näst intill perfekta dottern ♥


Bilder från idag, jag lyckas som fjortisarna med att "täcka näsan med handen"
sjukt att folk gör så helt seriöst.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: