2009-07-19
 15:51:27

me and my baby

Herregud hur länge sover man egentligen?
nu är jag vaken, som jag har varit ett tag iofs men inte bloggat, förstår ni? haha älskar att säga så bara, altså förstår ni?
ordvits, ojoj så rolig man kan vara.. not.

ligger här i min pojkes säng som är längre än mig själv på bredden, me like sjukt skön dessutom.
(180 bred med andra ord sen hur lång jag är 180 minus 20 cm höhö.

ska kanske åka till småland, jag vet inte hur ska jag klara mig utan internet buhu? just när mina söta läsare stiger, igen.
aja detdär löser super-maria med någon brilliant idé.
Pappa ska hämta mig typ nu eftersom jag tänker inte sitta på en buss en hel timme och se ut såhär, nej det går inte så skönt att bli hämtat i princip alltid.

hörs senare mina små pussgurkor ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: