2009-07-20
 11:33:07

known as "the copycat"

Har egentligen inte tid att skriva just nu men blev så illa tvungen (naat) ska åka iväg till småland med andreas om ett tag, och jag måste hem till mamma för att packa ner det sista, gaah jag stressar upp mig själv utan anledning och det suger.

Hursom helst tänkte jag påpeka om miss K aka copycaten, kattbajs, kissemjau, you name it.
Hon har ju i ett eller flera påpekat att dessa trasiga byxor man kan köpa är sååå trash.

Ännu en gång kastar hon sten i glashus, herregud hon håller inte reda på vad hon tycker och inte tycker, förmodligen är det ett av hennes trick för att folk ska irretera sig på henne. (det funkar ibland)
Åter igen om man bläddrar någon vecka tidigare ser man att hon köpt såna trash-byxor och de är sååå fina beskriver hon det själv.
Här om dagen hade hon trasiga byxor när hon var med Amir, självklart la hon inte ut bilden på sin blogg.

(lite gulligt med hennes dubbelmoral hela tiden, dont you think? )



För övrigt tycker jag ärligt synd om henne, stackarN
Jag menar hon älskar sig själv, varför redigerar hon benen på i princip alla bilder isåfall haha?


Saga

Har du inget bättre för dig än att se negativt på människor som är mer kända och tjänar mer på sin blogg än vad du någonsin kommer att göra kan du lika gärna låta bli. Det får dig att verka patetisk.



PUBLICERAT: 2009-08-01, 19:20:51 | URL: http://sagaaw.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: