2009-07-16
 14:29:49

im rolling down the...

im rolling down the... neighborhood


Kommit in efter att ha rullat (rollerblades) med molle, det gick sisådär stundvis. Han var duktig en stund, sen ville han leka med kopplet, sen var han duktig, ni förstår ungefär så var det.
Noterade även att grannarna (som inte har barn utan hund) gillade mitt sätt, dock lite pinsamt när man hade molle som inte ville bevisa hur bra han var innan.
Effektivt sätt att få han varva ner genom att motionera, smartigt ska fortsätta såhär så kan jag nog få bättre träningsresultat med honom.



Annars då, mjo som ni nog listade ut gick jag och la mig sent, fy fy på mig. Mikk smsade runt kl 10 eller  något sånt, otroligt när hon vaknar tidigt, gör inte jag det och tvärt om.
Just nu hittar jag inte min piercing, ingen aning om vart jag har lagt den, tog ur den igår nämnligen. leta leta leta med andra ord.
+ jag ska ta mig tusan se till att köpa en ny dator så jag kan använda min stationära, eller så går jag till någon dataaffär och ber dem ge mig en ny dator fast med samma "omslag" schassi heter det visst.

Ska ta och damsuga hela huset så kan man få lite plusspoäng i kanten, min far är väldigt upptagen så ska man ha nåt får man förtjäna det med, ibland iaf.


Gud vad jag babblar, ska sätta igång, puss. ♥


Mick

Inlines är kärlek! <3 jag pallar typ 20 minuter sen dör mina ben, hahaha.


sadia

sv: japp gör så! vart ska du åka då? :)



PUBLICERAT: 2009-07-17, 10:40:11 | URL: http://sadia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: