2009-07-29
 17:50:04

i need some new shit.

Ut med det gamla, in med nyss.
Faktum är jag måste köpa kläder, har prioterat bort det ett bra tag nu just för att jag hatar att¨leta kläder i affärerna, så vad gör man?
Jo man Internetshoppar, det bästa som finns.

Insåg nyss när jag rensade min step in closet  att jag har inte ens använt hälften av kläderna på ett bra tag, vad gör man?
- jo man slänger hela skiten, eller ger bort, samma sak. Hittade även min klänning från förra året som jag för någon månad sen vart förliten men nu när tuttarna har blivit mindre kan jag ha klänningen igen, aah lycka!

Bild på klänningen kommer senare.

För övrigt flyttar jag över de kläder som är kvar i min byrå, sen i "garderoben" får det bli skor och jackor + träningskläder, blir skitbra och organiserat dessutom.

Ska åka och lämna in datorn, hörs ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: