2009-07-01
 18:11:02

Färgad Bh

Hemma efter att ha varit i det gamla huset och målat, fixat. Molle fick följa med och sprang lyckligt på den stora trädgården/skogen medan vi fixade med vårt.
Känns lite hårt att verkligen sälja huset där jag bott i 16 år, inte roligt alls, som om hela min barndom försvinner lixom.
två flugor i en smäll right?

(nu ligger molle här hemma och är helt helt slut.

För övrigt målade jag ner mig lite, min bh (den enda som inte är förliten) fick målarfärg på sig, även mitt svarta linne.. men man har supermamma som fick bort allt.

Anyway, ska ta en liten power nap, äckligt trött när man inte fick sova ut, speciellt när man har en pojkvän som är jääätte morgontrött, alltid jag som måste kliva upp först. Inget mig emot men inte när jag är tröttare än tröttast.

och en bild ska ni få på håret, jag har inte glömt er!.

hörs på ett par timmar berättar nog mer sen när jag fått sömn och allt annat därtill.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: