2009-07-19
 21:11:41

don't you see those extra lbs?

Vågen har blivit min bästa vän igen, detta år jag inte gått i skolan och inget tränande har givit resultat, tur att jag inte är en sån som det syns på om jag väger mer eller mindre, å andra sidan har jag normal bmi, kanske är det som gör att inget syns?

Haha nejmen knappt någon skillnad på mig när jag vägde 48 och sedan 55 förra eller förr förra sommarn. muskler väger mer än fett. jag om någon har sjukt mycket muskler, dendu. inte alltid uppskattat om ni frågar mig.

För övrigt bantar jag om ni inte visste det, min egna bantningskur och det är typ det enda som funkar på mig ska jag säga er.


Inget vettigt i detta förutom att mitt mål är mellan 50-55 igen. inte mycket kilon som behövs tappas så det går nog susens.
Fram tills jag operas ska jag väga runt 50, kommer hoppa på kryckor ett tag och under den tiden blir man lite tjockare tyvärr.


I slutändan kan jag nog passa på med en bild innerhållandes
föreföre viktuppgången, smal, liten och tränings freak ..
mellantiden lite extra kilo är och där, då det var 0 träna.
och efterbilden - tränar och mår bra, not miss benrangel.


Kommer jag lyckas, vad tror du?
Och var inte så förbannat blyga nuva.


ANDREAS :D

du lyckas bby<3



PUBLICERAT: 2009-07-19, 22:10:15 | URL: http://asd
Mirka

haha jag är sämst, jag skjuter alltid upp på allt och säger "jag börjar imorgon" :(( noll motivation. fast nu har jag gått ner 5 kg faktist på att fusk-svälta :o det är nice =D fast gått upp 1-1½ igen ;<



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: