2009-07-02
 01:48:12

a tripp to gräsö

Verkar som om jag är sämst på att hålla mitt ord, nejmen faktist så hittade jag kamerasladden med och lovar lovar lovar Bilderna kommer.
men nu får ni vänta längre än jag hade tänkt, ska nämnligen ut till gräsö imorgon (läs idag kl 6:07) Molle följer med precis som alltid, därför blir det så tidigt. + jag hoppas verkligen att myggen inte är där borta, här i stenhagen är det svärmar av myggor om man ens går ut efter kl 6. Synd om molle med som har massvis med myggbett nu, stackars fjompen.

Stugan är najs, lillasysters kompis som äger stället har stugan nära vattnet, inte långt alls och gosh thats wonderful. och  jag hade turen att jag fick följa med eftersom de ville ha någon äldre med sig mohaha visseligen bara två år äldre men ändå, sen ville dom ha med sig min pojke så vi blir fyra personer totalt + molle min älskade vove.
(yes min och min yngre systers relation är ovanligt bra faktist har jag insett typ nu)

Andreas ligger och sover nu, jag är vaken eftersom om jag bara sover ca 5 på en natt kommer jag aldrig upp ur sängen eftersom året som gått har jag sovit ut hela tiden. illa

Så jag är borta högst en vecka, sen är jag back on track med ännu fler bilder som skall läggas upp här, man väntar aldrig förlänge på något gott trotts allt eller hur?
Hoppas ni inte blev tokiga på mitt långa inlägg nu, blev längre än vad jag hade tänkt, mobilbloggar nog från gräsö så får ni se litegranna iaf.

Puss på er alla söta (alla som läser min blogg är söta)


Såhär glad är man när man får komma bort från alla myggor som äter upp en.
 (attackmyggorna från ryssland för er som inte vet)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: