2009-08-13
 23:49:23

uppmärksamhet, inte min grej.

Yes, jag verkar vara onormal, blir glad när man ser att unika besökare har gått ner, tydligen har en hel del lärt sig att jag bloggar efter ett  tag igen och hänger ännu kvar haha otroligt.

Det är såhär jag är, skriver öppet för folk men när jag få för mycket uppmärksamhet, eller mja när jag ser att mina besökare ökar drastist igen efter ett tag och ej kommenterar får man sig en tankeställare.

Villka är det som läser min blogg? känner jag dom? är dom mina vänner? ja ni vet dethär vanliga så det är därför jag "slutar" att blogga med jämna mellanrum.
helt ärligt skriver jag det mesta till 90% för mig själv faktist, så tyvär världen det finns folk som jag som inte är mediakåta :)

HAr varit med älskling de senaste dagarna och haft underbart, bara varit i närheten av min älskade pojkvän.
alla tre hundarna var med oss naturligtvis.

Lite sådär onödigt ni kan få veta, för vet ni!?
-  jag delar inte ut hela mitt liv till vem som helst. sorry.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: