2009-08-01
 15:37:58

theres not a fire, im cooking

Herregud, jag måste verkligen sluta sova så förbannat länge, jisses.
Gick och la mig så gott som fyra och vaknade kl 3!? helt jävla otroligt altså.

Som ni nu brudar och pojks förstår så har jag med andra ord nyss vaknat, idag ska jag även ta tummen ur ärslet och gå 2 timmar eller springa/jogga 50min.


Hur som helst inatt var jag verkligen skills herself, börjar märka att jag verkligen är  blond. jag menar hur svårt är det att steka hamburgare (har aldrig ätit något äckligare, euw).

Jag brände den iaf, och huslarmets brandlarm gick och inte vet jag hur man stänger av det hehe?
Securitas ringde straxt efter min far stängde av larmet haha.

ring ring
jag- svara!
far-ja det var lars ***  här som lagar mat mitt i natten
Lyssnar i telefonen
far- ahja det är lungt, ingen fara här inte.
lyssnar i telefonen
far- Yes det har jag **** (koden)
och sen typ tack och hej, jaja vem gör mat mitt i natten om inte jag lixom?

Lite ifrån inatt, enjoy ♥


Haedil *HUMOR BLOGG*

snygg blogg :)



PUBLICERAT: 2009-08-01, 17:08:23 | URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Haedil *HUMOR BLOGG*

vsg :)

allt bra? :)



PUBLICERAT: 2009-08-01, 19:46:15 | URL: http://crazyhumor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: