2009-08-19
 00:52:49

The first step alone.

Första steget in på skolan, många förvirrade människor, alla från bland annat handel var där med eftersom deras skola las ner.
Man ser många människor som står i grupper och konverserar med varandra, tur nog efter 30 sekunder ser jag någon jag känner, finally. snackar lite tills jag ser lisa som jag nu går i samma klass med på kattedralskolan.

Mitt första steg in i framtiden, tre år med 30 brudar och 2 pojkar, kanske tre st. Tjejintrigerna väntar, det är nackdelen med klassen och hur ska jag överleva nu när jag umgåtts mer med pojkar än flickor i hela mitt liv.. wooosh, det är lite problematiskt faktist.

MIn mentor Inga-lill pratar lite snorkigt men är faktist en sådan människa som tycker om de som är annorlunda, yes en gammal tant som accepterar att det är nya tider, det är 2000-talet nu.

SKa ta och sova, puss ♥


Min skola för tre år frammåt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: