2009-08-16
 07:15:43

Op städning.

Yes ni hörde rätt nu ska jag ta tag i operation städning, hela huset höhö maria goes crazy?
anyway det är vad jag ska göra tills moder min vaknar och sedan åker vi vidare och kollar på något stängsel som kan hålla hunden inne på tomten hehe.

Efter det ska maria skriva en inköpslista, behövs verkligen så geniknölarna får tänka till lite straxt innan skolan börjar.
Ungefär det som händer skulle jag gissa på sen om älskling kommer hit eller inte har jag ingen aning om, beror nog på bakfyllan haha.

Laddade upp lite videos från sthlm barnen när vi var och hälsa på, Dilan & Camilla i bild, vi alla var trötta men glada ändå, folket försvann runt om kring oss. undra varför? :(

edit:

Baaah får fixa det senare, måste installera så jag kan ladda upp grejer från telefon in i datorn. dvs jag måste hitta skivan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: