2009-08-01
 19:55:46

It doesn't matter what you think.

Klockan rusar iväg, var ute 1 h 50 min, blev ganska lagom, så mycket mygg så sprang väl 20 min med för dendelen.
Molle bar på en pinne den större delen av tiden. pinne enl honnom är mer som en stor tjock gren i princip.

Hur som helst kan jag för övrigt bara säga jag älskar publiciteten man får och hur många som faktist uppfattar mig direkt efter deras fördommar haha love it.
 Något jag i princip alltid motbevisade så gott jag kunde och lyckades, fattar inte hur jag orkade, varför bry sig om vad folk har för fördommar, det är inte jag som slösar energi på att tro allt, det är dem själva.

En liten tanke sådär lixom, bjuder på en bild på molle här nedan, så fruktansvärt söt min prins är ♥

Vi hörs lite senare, puss


Mirka

Molle LOL-bolle hahaha :D så söt



PUBLICERAT: 2009-08-01, 20:11:16 | URL: http://mirkas.blogg.se/
amelie

vet inte om du får mina sms.

men klart jag vill ses!!



PUBLICERAT: 2009-08-01, 21:10:39 | URL: http://amelius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: