2009-08-22
 15:59:37

Handikappad men snygg ändå.


Så jävla sjukt sjukt sjukt handikappad jag är.. fyfan ont gör det men inget jag kan göra åt saken.
Känns verkligen i ledbandet som är lagat att det sitter där i foten i jämförelse från förr.

Jaja, åker kanske in till sthlm och hälsar på mormor, har ju ändå inget liv numera så why not? annars kommer förhoppningsvis älskling hit.
Jag tänker då inte ta mig till folk hit och dit, jag orkar inte och det gör ont faktist hehe. mina dagar med en handikappad fot har gått åt till att sova, äta sova. man blir så äckligt trött utav medicinen läs smärtlindringen.

sedan så funderar jag seriöst på att lägga ner denhär satans bloggen, tycker inte det är så amasing längre och folk letar ju upp bloggen/bloggarna så man kan ju inte skriva vilken skit som helst osv. pallar inte ha lösenordskyddat, det är för drygt.


Hörs ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: