2009-04-23
 23:22:26

I'll catch you when you're falling down

"Jag äcklas av fjortisar, bara så du vet."
IP: 83.248.183.120

Haha jomen visst sörru, gosh det måste nog vara jobbigt att störa sig på allt och alla och tyvär, jag genomskådar dig, hur dum är du på skala 1-10 egentligen?
Närå det är så sött så men desperata försök till att få läsare, moget.


hur som haver, vart hemma hos älskling och sovit länge, finns inget bättre än att vakna av sin älskades röst och bara kolla på han när han sitter vid sitt skrivbord och bara är underbar.
Så jävla härligt att veta han är bara min.
 gosh btw så i torsdags (igår) gick jag hela 8km + en sjukt tung väska från mikk hem till älskling.
Visserligen blev jag mött av min pojke som hade cyklat en rejäl omväg, stackarn men tillslut hittade han mig som tur var.
Dagens fettförbränning kallar man det för.




Håll ut, jag påbörjar mitt bloggande igen, behövs inget tjatande haha=)
Puss på er alla
//Maria.



mikK

Haha så jävla skillad du är ;p



PUBLICERAT: 2009-04-23, 23:49:00 | URL: http://iqfisk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: