2009-04-24
 22:22:33

Från tidigare i veckan.

Hemma, tillbringat min tid med Rebecka här längre ned på gatan (bex) sjukt kul, skönt att det är nära för den delen med, over and out..
Nejmen nu ska ni få lite smått och gott, molle blödde från tassen här om dagen, såg ut som om någon hade mördat någon person hemma hoss mikk, haha men så var det inte.
Kolla själv:

(klicka för större bild)

anyways senare vart jag mikk och behestis Amir, drog till valsätra gangster skola... okej men valsätraskolan och hejjade på lärare och elever som saknat oss gamla nior länge.
Lite bilder från busshållplatsen, jag var glad, de andra var tjuriga för jag tvinga dem hoppa av och byta buss och vänta sjukt länge på nästa. stackarna.
(nu kommer mikk + amir mörda mig för jag lägger ut denna)





Senare samma dag hittade älskling mig tillslut när jag gick från mikk till honom som är ett par kilometer, sötnows<3
och molle framför =)

Så, jag lovar jag ska inte plåga er något mer, anteckningssmurfarna kan få fikarast nu haha men men lite från veckan som jag missat helk enkelt.

Men nu är det dags att gå ut med min kära molle på promenad sådär straxt innan man nannar kudden.
Hörs
//Maria



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: