2009-04-27
 14:49:15

The same mistake, every day.

höhö, sitter i såkallade skolan och väntar på att tiden ska gå fort fort fort, har tid kl 16 i stan och sedan behövs det köpas skor men måste vänta på mamma suck.
Flitig är man för övrigt, håller på och gör historia arbete om hur det är att leva på medeltiden, jag valde att vara en tysk bonde som flyttat till sverige.

Appropå det, jag ska skriva minst en sida, sånt tycker jag är dumt av lärare att säga eftersom vem sa att kvalité måste vara mycket text? 
Det kan bli motsatt effekt om man måste skriva ett x antal sidor då man på olika sätt försöker fylla ut texten.
Visserligen blir det automatiskt många sidor men ibland kan det vara mycket information på kanske bara en sida.
Lite tankar sådär, har nog virrat till det lite nu men det får ni stå ut med.
Är antecknings-smurfarna redo?

Inte mycket att säga förutom att det börjar bli dax att packa upp flyttlådan,
- jag har inte gjort det ännu.

Illa, mycket illa men så kan det gå.. fick största dissen av mikk som var lat och inte orkade slösa bort tid på stan med mig, bajs på henne haha.
Dagens att göra:
Köpa skor!

(bjuder på en gammal bild med jag och syrran haha, efter ett par avfärgningar när man hade haft mörkbrunt och ångrat sig 4 dagar efter...)


hörs
//maria♥



















mikK

Haha fuck you, jag kan inte rå för att jag är lat :D



PUBLICERAT: 2009-04-27, 15:58:48 | URL: http://iqfisk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: