2009-04-24
 08:26:22

Morgonkvisten

Ibland kan man fråga sig hur folk tänker egentligen, anyway jag gick och la mig kl 3 inatt och är redan uppe!?
Trodde det verkligen inte jag skulle vara uppe nu, glömde säga att var ute med bex från VoX, trevligt trevligt, har ju bott tre minuter ifrån varandra om man går mellan husen, det är nära om något må jag säga.

Nu blir det väl att pallra sig iväg, tur som är får man skjuts iaf, 1,5 timme på stadsbussen?
- Nejtack!

hur som helst, dags att fixa frukost, lätt när de viktigaste varorna inte finns här "hemma" Idiot, orkar inte.
Vi ses synes och höres haha (fyndiga jag)
//maria


sadia

Haha, tänk si och så inlägg är min grej ju ;D



Ja verkligen dags att ses snart! :)



PUBLICERAT: 2009-04-24, 10:25:06 | URL: http://sadia.blogg.se/
sadia

jadå, jag har en massa nationella på gång just nu men snart ska det gå att klämma in nån tid ;)



PUBLICERAT: 2009-04-24, 12:30:09 | URL: http://sadia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: