2009-04-24
 16:37:50

hello sunshine

Hade prov idag, två stycken om jägarstenåldern-bondstenåldern, ungefär i den tiden och även rom och grekerna, jätteskoj. hur som haver tog det inte lång tid alls, fick sällskap ut med cribbe men såklart blev han hämtad och jag fick sitta själv och vänta på bussen..buhu.

När man väl kom hem tog jag mig friheten till att ta en promenad med Molle (som vanligt).
skillnaden från denna dag var att det var ju så sjukt underbart att vara ute, solen du är välkommen!
Anyway så gick jag väl en 40min och sen låg man ute på åkern i 35minuter eller något sånt.
Härligt som satan i gatan, knäppte lite bilder på min söta Häffaklump så som mikk brukar kalla Molle-Bolle för.
Kom på nu att jag ska lägga ut de andra bilderna från tidigare i veckan som har varit.. (händelserik vecka sörru)



Mitt lilla busfrö.
(Copyright om bilder skall lånas krävs tillstånd)


mikK

Hahaha jag älskar sista bilden <3 :D



PUBLICERAT: 2009-04-24, 16:45:40 | URL: http://iqfisk.blogg.se/
mikK

Ingen (H) hahaha. Näe hon sa inte så mycket, hon har typ själv dödat sitt hår när hon va i min ålder så hon förstod att jag ville ändra hårfärg ofta osv. Haha Molle ÄR IQ-befriad :D nerå ;D



PUBLICERAT: 2009-04-24, 16:56:25 | URL: http://iqfisk.blogg.se/
Malin

Tja, jag måste säga att jag tycker du e skit cool, att va mer med killarna, sån är jag också, och nästan alla i min skola tycker att jag e töntig när jag bryter en nagel, eller blir smutsig, och inte bryr mig, spelar ju fotboll, med killar. Jävlig cool blogg också! :D



PUBLICERAT: 2009-04-24, 19:13:30 | URL: http://www.hockeyjr.wordpress.com
Malin

svar; haha, jaa. Men när man kör fotboll med killarna, så tar man i lite mera, dom taklas ju också :P och det är mycke roligare! :)

Haha, tack. Nej, deta är min första blogg, ska försöka hålla kvar den och skriva då också (a) . Jag kom in på en sida, som hette typ abcd.devote.se/ , och kollade på komentarer, och där stog din : P och det var ett coolt namn, så jag kolla in : P



PUBLICERAT: 2009-04-24, 22:24:49 | URL: http://hockeyjr.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: