2008-09-30
 00:47:09

whatsoever duude (?)

Jag kom fram till ungefär nyss att jag bloggar jämt sent på kvällen/natten, får bli ändrig på det så därför skriver jag imorgon  när det fortfarande är ljust ute (ljusare).

Min dag bestog av att:

-Kliva upp kl 5, ut med hunden i 40 minuter.
- Göra sig iordning till skolan
- Ta bussen till gammla skolan som gick kl 7, framme 8.
- Snacka skit med vaktmästaren samt fixa praktik.
- träffa alla lärare i princip.
- Missa bussen till årsta, gå från stan till skolan..15 min försenad till historialektionen.
- prata bort halva lektionen med Malin.
- Slutat, åka hem tyyp träffade på Douglas
- Otur hela dagen, tappa mobilen på buss osv.

- Min hals dödar mig.
.- sova direkt när man kom hem.
- MAria blir aldrig frisk :(
- Prata med älskling i telefon <3
-Plugga med lillasyster som har historia prov.

Sedär typ inget roligt alls, eller mja det var kanske inte allt men vem bryr sig?, hör av mig imorgon.. önska mig lycka till att bli frisk snabbt.

Buss♥


H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

de flesta brukar ha hört talas om mig

det är ör att min bogg är stor



PUBLICERAT: 2008-09-30, 08:48:54 | URL: http://veckomagasinet.se
Jocke

Tänkte bara kika förbi och droppa en kommentar, kolla gärna in min blogg. (;



PUBLICERAT: 2008-10-01, 16:52:15 | URL: http://metrobloggen.se/owa
identity

Fullt upp idag? ;P hoppas din hals blir bättre :)

sv: tack så mycket :]



PUBLICERAT: 2008-10-01, 19:49:14 | URL: http://identity.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: