2008-09-09
 20:36:12

wake me up when september ends

Förkylningstiderna knackar inte på dörren utan stormar in som bara den. Det vanligaste man märker är lagomt till när skolan börjar så dyker sjukanmälningarna upp. Har alltid funderat är det bara för skolan börjar som man blir sjuk? hur nu det kan komma sig. eller är det så att det faktist har med vädret att göra helt och hållet?

Jag tror nog det är lite av det båda, på sommarlovet sover man länge på dagarna. som de flesta vet så blir imunförsvaret svagare om man inte sover tillräckligt. och det är precis vad man inte gör när skolan börjar...sover.

Lite tråkigt är det ju, skolan börjar och då vet man att hösten närmar sig med stora kliv. sommaren är förkort buhu. Måste nog säga antingen ska det vara sommar eller vinter inget tjaffs imellan, det är så jobbigt med slask eller att det är förvarmt att ha varm jacka. därtill förkallt med en svalare jacka.
I-landsproblem, jag vet.
Villka årstider tycker du mest om?


Bild: Privat
(jag erhåller mig ensamrätt om mina bilder och får ej kopieras utan lov)


ANdreASSSSSSSSSS

LÖK!



Det är ju för man börjar i skolan man blir sjuk.. Räcker med att en sate är sjuk så smittar den ned alla andra.. =/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: