2008-09-02
 23:04:49

this is so wonderful

skola som vanligt eller mja något åt det hållet, ska dra mig för att sova straxt, det är nog bäst det.
Träffade Emelie när man kom till "skolan" stackarn som varit sjuk ett tag.. iaf lektionen var det snack med robin och emelie men så skills jag har så kan jag jobba klart allt samtidigt så jag är bäst med andra ord haha.

Träffade Andreas på lunchen lite snabbt väldigt skoj saknat min pojke (haha jag har två pojkar :o.. andreas och molle GREAT).

För övrigt: JAG HATAR DESSA IDIOTISKA FJORTISAR/BIMBOS
ush på dom och spy orka de som beter sig som det... (har märkt att oftast är de fula som beter sig så och de som faktist ser bra ut är trevliga eller så känner de fula av konkurans, jag vetinte.)

Gick ut med Molle-pojken lite senare när man hade kommit hem efter sovit en eller två timmar :)
Älskar faktist gå ut och gå när man har anledning till det.


Dagens irritation går till:

Två fula jävlar som är helt pantade i huvudet bokstavligt talat som ska lägga sig i saker de inte vet något om. (aldrig sett eller snackat med de förr) Grattis

Dagens + underbaraste superbästa går till:
Andreas som är så underbar iofs är alltid så han får dela plats med en av mina bästa vänner, Fredrika som jag borde träffa mkt oftare ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: