2008-09-17
 17:50:35

life is to short, i feel so small

skola i en timme, niiice... fick min engelska kurs A bok idag finally.. har knappt nå ämnen så måste hålla igång med de vanliga ämnena tycker jag.

för övrigt så har jag filosoferat lite som alltid faktum är att det var mitt i natten som var nu när mikk sov över.

mitt i natten till mikk : - Egentligen djur måste kunna få könssjukdommar om människor kan få det.
mikk- haha ofta du tänker på sånt!?
jag- haha ja men det lär kunna vara så, fast inga bryr sig om djur kan få det eller inte.. eller mjo, såna människor som har sex med djur.
Och så snackar vi vidare ett tag.. så det kan gå haha

(måste bara påpeka..) JAG HATAR HÖSTEN, den suger!
Då ställer du dig frågan varför?
jag kan svara på det för att man blir alltid sjukare och helt enkelt man eller jag tänker och känner typ att man dör snart eller något. en äcklig känsla som är så ovälkommen att den varje år numera kommer och säger.. nu är jag här igen och gör det jobbigt med sin vän herr ångest.
-Jomen tack, precis vad jag väntat på sörru och välkommnas därefter.

Vissa känner igen sig, vissa har aldrig hälsat på dessa knasiga känslorna eller vad man ska kalla dem. Nej, jag är inte galen ;)

kommer ett inlägg sen om vad jag filosoferat om :)
hörs♥


Molle har växt på sig lite eller hur?
Den första bilden är när jag haft honom några dagar dvs 8 +1 vecka?
Den andra bilden är molle 10 eller 11 veckor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: