2008-09-27
 02:22:52

je suis fatigué....naat

(om jag missat lite bokstäver här och där är det för tangentbordet är knas enligt mig)

Fredag.. vaknade vid tolv kanske, sen ville lilla grannen på 3 år att jag skulle komma ut. man kan inte säga nej till sötaste grannbarnet här.. ute med hans syster med som är 5 och guud så söta :) Molle var med för övrigt.

Träning senare, tog bussen.. möttes av syster minnas vrede av att hon var tvungen att ta hand om hunden...
hon som skulle ut och träffa pojkar hah (hon är 14, behöver man säga mer än det?)


Träningen gick dunderbra väldigt bra, vill att dm och sm + em ska vara nu och vi ska visa alla hur otroligt sjukt mkt bättre laget blivit. (har ju sveriges bästa gymnastik i laget så..kom tvåa med jr A laget)
 Nu borde Sr A Lagen vara rädda för oss, vi blir bättre och bättre hela tiden. Snabbutveckling for the winn!

Senare vart det snacka lite skit om "allt och alla" med andreas, det kan man inte glömma lixx (fjortis stavning <3)
Synd om rickard Aka rerre som fick vänta, måste varit ganska drygt eller nåt.



Tidigare idag/igår kom jag på att jag vill ha hem min kära kusin jocke, sjukt så mkt jag ville att han skulle komma hem, komma hem nu. Brukar typ aldrig ses. men nu, nu är det ännu värre, ingen jocke på msn :o buhu emoface här. Om Kusin råkar läsa detta så ska du veta det märks att du inte bor i sverige nu och jag saknar att snacka med dig, du har så bra åsikter och allt.

Kort och gott jag har inte gjort så mkt vettigt idag i princip sova, ut med hunden och sånna oviktiga saker... men ska fixa dethär med att blogga oftare efter klagomål från alla olika håll och kanter.



Dages onödiga info:
Min systers laptopknapp sak är seg ;o

Vad tycker ni haha ska jag fortsätta med dagens onödiga info :D Lite kul var det erkänn?
 ...kanske bara min ruttna humor som tillåter det.
Anyway så blir det, get used to it

Pusshej lev(e)rpastej (ojoj, se där, fyndigt, fyndigt)


Ami

FIIIIIIIIN BLOGG!



PUBLICERAT: 2008-09-27, 10:18:20 | URL: http://amiz.blogg.se/
angelica

va fin du var!

kolla gärna in min blogg också! (:



PUBLICERAT: 2008-09-27, 13:07:38 | URL: http://bajsmakargatan.blogg.se/
Ami

Sv: Ja jag vet, man känner sig extremt stressad och får sån press då:/

Men aa,jag valde att shoppa, för jag kan ju plugga under kvällen, eftersom att vi inte skulle ha IUP samtalet idag,för det var tydligen nästa lördag XP



PUBLICERAT: 2008-09-27, 16:58:25 | URL: http://amiz.blogg.se/
mikk

vi måste leka nån dag :D muaha


Ida

gillar din header :)



PUBLICERAT: 2008-09-28, 13:28:45 | URL: http://moaidaamanda.blogg.se/
kim

AHAHAHAH RERRE DRIVER DU ELLER :D







rERrE_baRRe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: