2008-09-02
 08:25:14

the blonde girl goes black

Godmorgon, godmorgon.. tvn är på (Mtv) samtidigt som jag sitter här och bloggar, skolan börjar inte förns kl 10 för min del. onödigt att kliva upp?

Jo det hade jag nog sagt för någon vecka sedan men nix efter vanan att kliva upp med hunden oavsett veckodag gör susens, nu sover jag inte bort allt så fort jag får tillfälle. Är nog bra att jag har lite extra tid på mig, jag har ju ändrat hårfärg TOTALT huhu trodde aldrig jag skulle göra't men se så fel jag hade.... allt var ren impuls, visar bild sen... trorjag.

Mina planer för idag hittills blir att försöka sälja lite grejer för laget sådär (resturangchansen och klubbkortet) för er som inte vet, det är rabattkuponger på matställen här runt om i uppsala.
- Fredrika, ville du ha en?  *fråga snällt*
sen blir det att försöka träffa Andreas på hans håltimme, får se om jag hinner, jag borde göra det.

Kan skryta med att min kära kusin Jerry var med på  Sweden Rock (han på bilden) ett tag sedan man träffade honom (bortsett från begravningen).
 har lite småkul minnen från när jag och mina syskon var runt 2-6 år och han var ett par år äldre iaf... väldigt kul.
    (behåller minnen för mig själv just nu, man måste inte dela med sig alltid)
Dags att börja dra sig, kan inte sitta vid datorn hela tiden, pusshej ♥


Fredrika

jag frågade mamma :P hon hade köpt en av hanna redan.. dumt av n'a .. hårfärg?! vikken?! BILD NU! =)



PUBLICERAT: 2008-09-02, 18:47:11 | URL: http://fredriikaaa.blogg.se/
Eula

Jerry är cool. Tror jag, jocke tyckte det iaf har jag för mig. Läget uppe i det stora vilda uppsala då?



PUBLICERAT: 2008-09-02, 22:18:39 | URL: http://eula.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: