2008-09-21
 23:09:16

she is a pmogger

Ja nu har man fått återfall att datanörds spela visst jag kan kontrollera det som många inte kan osv.. Jag skyller på Jocke och Ola nu (Kusin + kusinens kompis/ fd granne tyyp) haha jag tycker om er ändå. Jocke borde komma hem och Kom på att Ola hade skickat ett videoklipp då han sa you... nånting (minnet sviker) väldigt skoj för allas info. anyway ska börja spela något spel som Hanna spelar haha kan vara lite kul med sällskap ju, lite svenskt folk :)
juste glömde säga att jag spelar Pmogg (Passive Multiplayer Online Game) som mest nu när jag fick spelåterfall.

Träningen gick bra med allt sådär, slipade lite på tekniken.. snart så blir det perfa minnsan ;)

För övrigt tycker jag inte om mina grannar :O visst dom är jätte trevliga och så MEN när dom sitter på altanen och röker så känner jag cigarettröken in i mitt rum tack vare luftventilationen som är i närheten av deras altan.. inte så trevligt, känns inte mycket men jag som är en icke rökare känner det otroligt mycket till skillnad från någon som faktist röker.
Finns det något som du störs på av dina grannar?


mikk

mina grannar stönar ashögt (!!!!!!!!) när de knullar, det stör jag mig på :p


shalin

det stavas pomg och en spelare kallas Passivist


Eula

"You know it!" Sade jag... tydligen skickade jag det till måååånga, var lite onykter. Men det är ju Linn's mammas fel eftersom hon bjöd på så mycket god bål. Så det är ju bara kung. Apropå rökargrannar så har jag haft sådana, dom är helt klart värst. Näst värst är dock sexgrannarna hade grannar som hade sex varje dag vid samma tider. Alltså samma tide varje dag, 09.00 och 01.00.



PUBLICERAT: 2008-09-27, 09:15:47 | URL: http://eula.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: