2008-09-01
 13:36:31

min lilla pojke

söndags dvs igår med andra ord :P Ptja skulle hitt på nåt med mikk men hon sov sjukt länge så vart ingen idé, min träning började kl 5 satt inget att göra, få ta det någon annan gång helt enkelt.
Träningen gick ruskigt bra.. större delen av tiden vart det "maria med de stora pojkarna" haha dom är roliga dom.

 hemma och som vanligt ut med hunden, han börjar bli riktigt duktig nu faktist.
Samma sak idag så stöter man på folk som säger
"nämen gud vad söt"
 "är det en hane?"
"Är han härifrån *säga något ställe*?"

och till sist "hur gammal är han?"
ganska skoj och samma svar varje gång haha :)

eftersom jag själv inte lagt in mina bilder på den söta molle så får det bli en bild från mikks blogg:
Han är ändå lika söt som alltid maha :)


Min pojke ♥


mikK

Haha nästa gång kan du ju säga typ: "det är en pitbull, han är 10 år" ;> se folks reaktioner liksom :D



PUBLICERAT: 2008-09-01, 13:41:35 | URL: http://iqfisk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: